Наукова періодика України | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту | ||
Буднікевич І. М. Методологія маркетингу міста: регіонально-економічні аспекти / І. М. Буднікевич // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2014. - Вип. 1. - С. 90-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2014_1_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Буднікевич І. М. Методологія маркетингу міста: регіонально-економічні аспекти / І. М. Буднікевич // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2014. - Вип. 1. - С. 90-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2014_1_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |