Наукова періодика України Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту


Жалба І. О. 
Архетип як метод створення ефективної та успішної реклами / І. О. Жалба, Ю. Ф. Скіцько // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 1. - С. 278-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_1_46
  Повний текст PDF - 211.725 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жалба І.
  • Скіцько Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жалба І. О. Архетип як метод створення ефективної та успішної реклами / І. О. Жалба, Ю. Ф. Скіцько // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 1. - С. 278-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_1_46.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жалба Ілля Олександрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського