Наукова періодика України Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту


Хотинь Л. В. 
Маркетингові технології як ознака інноваційної діяльності підприємств торгівлі / Л. В. Хотинь // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 4. - С. 311-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_4_58
  Повний текст PDF - 220.772 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хотинь Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хотинь Л. В. Маркетингові технології як ознака інноваційної діяльності підприємств торгівлі / Л. В. Хотинь // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 4. - С. 311-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_4_58.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського