Наукова періодика України | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту | ||
Хотинь Л. В. Маркетингові технології як ознака інноваційної діяльності підприємств торгівлі / Л. В. Хотинь // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 4. - С. 311-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_4_58 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хотинь Л. В. Маркетингові технології як ознака інноваційної діяльності підприємств торгівлі / Л. В. Хотинь // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 4. - С. 311-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_4_58. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |