Наукова періодика України Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту


Тягунова З. О. 
Формування механізму управління маркетинговим потенціалом підприємств системи споживчої кооперації / З. О. Тягунова // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 3. - С. 320-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_3_59
  Повний текст PDF - 193.51 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тягунова З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тягунова З. О. Формування механізму управління маркетинговим потенціалом підприємств системи споживчої кооперації / З. О. Тягунова // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 3. - С. 320-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_3_59.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тягунова Злата Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського