Наукова періодика України Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту


Яловега Н. І. 
Теоретичні засади формування маркетингових стратегій розвитку підприємств системи споживчої кооперації / Н. І. Яловега // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 2(1). - С. 310-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_2%281%29__53
  Повний текст PDF - 214.809 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яловега Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яловега Н. І. Теоретичні засади формування маркетингових стратегій розвитку підприємств системи споживчої кооперації / Н. І. Яловега // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 2(1). - С. 310-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_2(1)__53.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яловега Наталія Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського