Наукова періодика України | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту | ||
Птащенко О. В. Формування марки продукту як частини маркетингової товарної політики підприємства / О. В. Птащенко // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 3. - С. 181-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_3_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Птащенко О. В. Формування марки продукту як частини маркетингової товарної політики підприємства / О. В. Птащенко // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 3. - С. 181-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_3_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |