Наукова періодика України Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту


Дубовик Т. В. 
Особливості партнерських відносин між торговельним підприємством та рекламним агентством / Т. В. Дубовик, І. О. Бучацька // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 1. - С. 213-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_1_26
  Повний текст PDF - 283.293 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дубовик Т.
  • Бучацька І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дубовик Т. В. Особливості партнерських відносин між торговельним підприємством та рекламним агентством / Т. В. Дубовик, І. О. Бучацька // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 1. - С. 213-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_1_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дубовик Тетяна Віталіївна (економічні науки)
  • Бучацька Ірина Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського