Наукова періодика України | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту | ||
Гуцул І. Д. Маркетингові підходи до оцінки ефективності управління продажем товарів оптових підприємств / І. Д. Гуцул // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 1. - С. 203-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_1_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуцул І. Д. Маркетингові підходи до оцінки ефективності управління продажем товарів оптових підприємств / І. Д. Гуцул // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 1. - С. 203-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_1_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |