![]() | Наукова періодика України | ![]() | Вісник Хмельницького національного університету |
Альтгайм Л. Б. Значення маркетингу та маркетингових заходів для організації екскурсійних послуг і туристичної діяльності / Л. Б. Альтгайм // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Альтгайм Л. Б. Значення маркетингу та маркетингових заходів для організації екскурсійних послуг і туристичної діяльності / Л. Б. Альтгайм // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_5.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |