Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Альтгайм Л. Б. 
Значення маркетингу та маркетингових заходів для організації екскурсійних послуг і туристичної діяльності / Л. Б. Альтгайм // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_5
  Повний текст PDF - 436.633 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Альтгайм Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Альтгайм Л. Б. Значення маркетингу та маркетингових заходів для організації екскурсійних послуг і туристичної діяльності / Л. Б. Альтгайм // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського