Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Романова А. В. Таргетована реклама як ефективний спосіб просування в соціальних мережах / А. В. Романова, З. М. Андрушкевич, О. Б. Вальков // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_45 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Романова А. В. Таргетована реклама як ефективний спосіб просування в соціальних мережах / А. В. Романова, З. М. Андрушкевич, О. Б. Вальков // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_45.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |