Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Романова А. В. 
Таргетована реклама як ефективний спосіб просування в соціальних мережах / А. В. Романова, З. М. Андрушкевич, О. Б. Вальков // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_45
  Повний текст PDF - 730.127 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Романова А.
  • Андрушкевич З.
  • Вальков О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Романова А. В. Таргетована реклама як ефективний спосіб просування в соціальних мережах / А. В. Романова, З. М. Андрушкевич, О. Б. Вальков // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_45.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Андрушкевич Зінаїда Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського