Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Рзаєва Т. Г. Маркетинг-менеджмент: сутність, ознаки, характеристики та перспективи розвитку / Т. Г. Рзаєва, Т. В. Галачинська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 191-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_41 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рзаєва Т. Г. Маркетинг-менеджмент: сутність, ознаки, характеристики та перспективи розвитку / Т. Г. Рзаєва, Т. В. Галачинська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 191-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_41.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |