Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Tomalia T. 
Evaluation and analysis of the features of brand forming of retail trade enterprises of Ukraine / T. Tomalia, D. Marcinko // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_4
  Повний текст PDF - 381.35 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Tomalia T.
  • Marcinko D.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Tomalia T. Evaluation and analysis of the features of brand forming of retail trade enterprises of Ukraine / T. Tomalia, D. Marcinko // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського