Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Tomalia T. Evaluation and analysis of the features of brand forming of retail trade enterprises of Ukraine / T. Tomalia, D. Marcinko // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Tomalia T. Evaluation and analysis of the features of brand forming of retail trade enterprises of Ukraine / T. Tomalia, D. Marcinko // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |