Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Карпенко В. Л. 
Іманентні ознаки інновацій у маркетингу як основа їх конкурентоспроможності / В. Л. Карпенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 126-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_28
  Повний текст PDF - 416.478 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Карпенко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Карпенко В. Л. Іманентні ознаки інновацій у маркетингу як основа їх конкурентоспроможності / В. Л. Карпенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 126-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_28.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Карпенко Віталій Леонідович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського