Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Жегус О. В. Особливості формування бренду закладу вищої освіти / О. В. Жегус, М. В. Михайлова, Г. Л. Чміль // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Жегус О. В. Особливості формування бренду закладу вищої освіти / О. В. Жегус, М. В. Михайлова, Г. Л. Чміль // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |