Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Жегус О. В. 
Особливості формування бренду закладу вищої освіти / О. В. Жегус, М. В. Михайлова, Г. Л. Чміль // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_25
  Повний текст PDF - 470.123 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жегус О.
  • Михайлова М.
  • Чміль Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жегус О. В. Особливості формування бренду закладу вищої освіти / О. В. Жегус, М. В. Михайлова, Г. Л. Чміль // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жегус Олена Валентинівна (економічні науки)
  • Михайлова Марія Володимирівна (економічні науки)
  • Чміль Ганна Леонідівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського