Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Галюк Я. Д. 
Методи залучення уваги споживачів за допомогою технологій smm / Я. Д. Галюк, А. А. Горда, Є. М. Забурмеха // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_13
  Повний текст PDF - 348.293 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Галюк Я.
  • Горда А.
  • Забурмеха Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Галюк Я. Д. Методи залучення уваги споживачів за допомогою технологій smm / Я. Д. Галюк, А. А. Горда, Є. М. Забурмеха // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Забурмеха Євгена Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського