Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Галюк Я. Д. Методи залучення уваги споживачів за допомогою технологій smm / Я. Д. Галюк, А. А. Горда, Є. М. Забурмеха // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Галюк Я. Д. Методи залучення уваги споживачів за допомогою технологій smm / Я. Д. Галюк, А. А. Горда, Є. М. Забурмеха // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |