Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Гавенко М. С. 
Маркетингові дослідження конкурентної позиції підприємств торгівлі / М. С. Гавенко, О. О. Орлов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 46-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_12
  Повний текст PDF - 1.137 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гавенко М.
  • Орлов О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гавенко М. С. Маркетингові дослідження конкурентної позиції підприємств торгівлі / М. С. Гавенко, О. О. Орлов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 46-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Орлов Олівер Олексійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського