Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Вініченко С. А. Маркетингова стратегія інтегрованого зростання як можливість підвищення рентабельності підприємств на ринку продукції бджільництва / С. А. Вініченко, Я. С. Ларіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вініченко С. А. Маркетингова стратегія інтегрованого зростання як можливість підвищення рентабельності підприємств на ринку продукції бджільництва / С. А. Вініченко, Я. С. Ларіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |