Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Педан М. Л. Основи стратегічного маркетингу зовнішньоекономічної діяльності промислових підприємств / М. Л. Педан // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 2. - С. 192-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_2_37 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Педан М. Л. Основи стратегічного маркетингу зовнішньоекономічної діяльності промислових підприємств / М. Л. Педан // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 2. - С. 192-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_2_37.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |