Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Стадник В. В. Актуалізація маркетингового підходу до побудови програм розвитку організаційного знання / В. В. Стадник, Л. О. Гризовська, М. О. Гаджук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 6(1). - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_6%281%29__3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Стадник В. В. Актуалізація маркетингового підходу до побудови програм розвитку організаційного знання / В. В. Стадник, Л. О. Гризовська, М. О. Гаджук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 6(1). - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_6(1)__3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |