Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Ковальчук С. В. 
Концепція розвитку маркетингової діяльності фірми / С. В. Ковальчук, С. В. Біліченко, Т. І. Каткова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 99-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5%282%29__22
  Повний текст PDF - 419.955 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковальчук С.
  • Біліченко С.
  • Каткова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковальчук С. В. Концепція розвитку маркетингової діяльності фірми / С. В. Ковальчук, С. В. Біліченко, Т. І. Каткова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 99-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5(2)__22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковальчук Світлана Володимирівна (економічні науки)
  • Каткова Тетяна Ігорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського