Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Каменюк М. Т. 
Особливості маркетингу у соціальних мережах / М. Т. Каменюк, Т. В. Янчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5%282%29__18
  Повний текст PDF - 502.583 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Каменюк М.
  • Янчук Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Каменюк М. Т. Особливості маркетингу у соціальних мережах / М. Т. Каменюк, Т. В. Янчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5(2)__18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Янчук Тетяна Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського