Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Кобець Д. Л. Формування маркетингового бюджету на засадах маржинального підходу / Д. Л. Кобець // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 4. - С. 227-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_4_41 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кобець Д. Л. Формування маркетингового бюджету на засадах маржинального підходу / Д. Л. Кобець // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 4. - С. 227-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_4_41.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |