Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Піскун Д. Н. 
Роль маркетингу в підвищенні результативності господарювання підприємств / Д. Н. Піскун // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 3(1). - С. 205-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_3%281%29__41
  Повний текст PDF - 367.74 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Піскун Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Піскун Д. Н. Роль маркетингу в підвищенні результативності господарювання підприємств / Д. Н. Піскун // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 3(1). - С. 205-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_3(1)__41.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Піскун Донатас Натанович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського