Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Лабурцева О. І. Ризики формування маркетингових стратегій / О. І. Лабурцева // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 2. - С. 237-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_2_46 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лабурцева О. І. Ризики формування маркетингових стратегій / О. І. Лабурцева // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 2. - С. 237-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_2_46. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |