Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Лабурцева О. І. 
Ризики формування маркетингових стратегій / О. І. Лабурцева // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 2. - С. 237-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_2_46
  Повний текст PDF - 648.506 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лабурцева О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лабурцева О. І. Ризики формування маркетингових стратегій / О. І. Лабурцева // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 2. - С. 237-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_2_46.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського