Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Сухораб В. В. Маркетингове забезпечення діяльності туристичних підприємств / В. В. Сухораб, О. Форманюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(1). - С. 203-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6%281%29__41 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сухораб В. В. Маркетингове забезпечення діяльності туристичних підприємств / В. В. Сухораб, О. Форманюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(1). - С. 203-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6(1)__41. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |