Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Кармаліта А. К. 
Особливості взаємодії дизайнерської та маркетингової складових у проведенні ринкових досліджень / А. К. Кармаліта, В. Л. Карпенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(1). - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6%281%29__22
  Повний текст PDF - 381.397 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кармаліта А.
  • Карпенко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кармаліта А. К. Особливості взаємодії дизайнерської та маркетингової складових у проведенні ринкових досліджень / А. К. Кармаліта, В. Л. Карпенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(1). - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6(1)__22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Карпенко Віталій Леонідович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського