Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Васильківський Д. М. 
Формування корпоративної культури як елемента брендингу / Д. М. Васильківський, Т. В. Яремчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 4. - С. 201-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_4_40
  Повний текст PDF - 326.695 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Васильківський Д.
  • Яремчук Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Васильківський Д. М. Формування корпоративної культури як елемента брендингу / Д. М. Васильківський, Т. В. Яремчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 4. - С. 201-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_4_40.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Васильківський Дмитро Миколайович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського