Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Панькова К. В. Вплив ринкового середовища на формування маркетингової орієнтації промислового підприємства / К. В. Панькова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 5(2). - С. 151-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_5%282%29__31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Панькова К. В. Вплив ринкового середовища на формування маркетингової орієнтації промислового підприємства / К. В. Панькова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 5(2). - С. 151-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_5(2)__31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |