Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Яцишина Л. К. 
Організаційно-економічні критерії формування сили бренду / Л. К. Яцишина, Ю. В. Зимбалевська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 1. - С. 219-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_1_40
  Повний текст PDF - 403.813 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яцишина Л.
  • Зимбалевська Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яцишина Л. К. Організаційно-економічні критерії формування сили бренду / Л. К. Яцишина, Ю. В. Зимбалевська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 1. - С. 219-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_1_40.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яцишина Лариса Карпівна (економічні науки)
  • Зимбалевська Юлія Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського