Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Белявцев М. І. Соціально-орієнтований маркетинг як інструмент брендингу / М. І. Белявцев, А. М. Зайцева // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 3(2). - С. 244-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_3%282%29__47 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Белявцев М. І. Соціально-орієнтований маркетинг як інструмент брендингу / М. І. Белявцев, А. М. Зайцева // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 3(2). - С. 244-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_3(2)__47. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |