Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Белявцев М. І. 
Соціально-орієнтований маркетинг як інструмент брендингу / М. І. Белявцев, А. М. Зайцева // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 3(2). - С. 244-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_3%282%29__47
  Повний текст PDF - 891.383 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Белявцев М.
  • Зайцева А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Белявцев М. І. Соціально-орієнтований маркетинг як інструмент брендингу / М. І. Белявцев, А. М. Зайцева // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 3(2). - С. 244-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_3(2)__47.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського