Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Наторіна А. О. 
Місце та роль маркетингової товарної стратегії підприємства / А. О. Наторіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 2(1). - С. 171-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_2%281%29__33
  Повний текст PDF - 542.426 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Наторіна А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Наторіна А. О. Місце та роль маркетингової товарної стратегії підприємства / А. О. Наторіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 2(1). - С. 171-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_2(1)__33.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Наторіна Альона Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського