Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Андрушкевич З. М. 
Інтернет-маркетинг у соціальних мережах / З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 2(1). - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_2%281%29__32
  Повний текст PDF - 432.193 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Андрушкевич З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Андрушкевич З. М. Інтернет-маркетинг у соціальних мережах / З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 2(1). - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_2(1)__32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Андрушкевич Зінаїда Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського