Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Наконечна Т. В. Сегментація як метод визначення ключових клієнтів промислових підприємств / Т. В. Наконечна, Н. Т. Гринів, О. С. Костюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 2(3). - С. 149-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2013_2%283%29__33 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Наконечна Т. В. Сегментація як метод визначення ключових клієнтів промислових підприємств / Т. В. Наконечна, Н. Т. Гринів, О. С. Костюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 2(3). - С. 149-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2013_2(3)__33.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |