Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Михальчик С. О. 
Використання оригінальної маркетингової стратегії як інноваційного чинника забезпечення конкурентних переваг на етапі становлення підприємства / С. О. Михальчик, Л. Ю. Михальчик // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 2(3). - С. 145-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2013_2%283%29__32
  Повний текст PDF - 316.185 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Михальчик С.
  • Михальчик Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Михальчик С. О. Використання оригінальної маркетингової стратегії як інноваційного чинника забезпечення конкурентних переваг на етапі становлення підприємства / С. О. Михальчик, Л. Ю. Михальчик // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 2(3). - С. 145-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2013_2(3)__32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Михальчик Сергій Олександрович (економічні науки)
  • Михальчик Леся Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського