Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Гриценко С. І. Використання концепції соціально-відповідального маркетингу у стратегічному управлінні благодійними програмами / С. І. Гриценко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 2(3). - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2013_2%283%29__20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гриценко С. І. Використання концепції соціально-відповідального маркетингу у стратегічному управлінні благодійними програмами / С. І. Гриценко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 2(3). - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2013_2(3)__20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |