Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Гриценко С. І. 
Використання концепції соціально-відповідального маркетингу у стратегічному управлінні благодійними програмами / С. І. Гриценко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 2(3). - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2013_2%283%29__20
  Повний текст PDF - 343.746 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гриценко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гриценко С. І. Використання концепції соціально-відповідального маркетингу у стратегічному управлінні благодійними програмами / С. І. Гриценко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 2(3). - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2013_2(3)__20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського