Наукова періодика України | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету | ||
Бермудес Д. В. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності / Д. В. Бермудес // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 137. - С. 200-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_137_49 Вперше у теорії та методиці професійної освіти розглянуто проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури та хореографії (МВФКХ) до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності. Виявлено стан розробленості проблеми професійної підготовки МВФКХ й розкрито зміст базових понять дослідження. Визначено сутність, структуру готовності майбутніх МВФКХ до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності, критерії, показники та рівні сформованості означеного феномену. Обґрунтовано та розроблено модель підготовки МВФКХ до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності з відповідними педагогічними умовами. Конкретизовано курикулум підготовки МВФКХ до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності. Експериментально перевірено модель підготовки МВФКХ до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бермудес Д. В. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності / Д. В. Бермудес // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 137. - С. 200-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_137_49. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |