Наукова періодика України Вісник Чернігівського національного педагогічного університету


Попова Т. М. 
Використання елементів музейної педагогіки в природничо-науковій освіті для розвитку професійних інтересів учнів / Т. М. Попова, І. С. Керестень, А. І. Ковач // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 127. - С. 167-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_127_41
Розглянуто один із важливих напрямків роботи вчителя – використання в навчально-виховному процесі з фізики елементів музейної педагогіки як на уроках різноманітних типів, так і в позакласній роботі. Запропоновано приклади використання елементів музейної педагогіки під час проведення лабораторних робіт із фізики. Підкреслено, що використання на уроках фізики елементів музейної педагогіки створює сприятливі умови для індивідуальної та колективної творчої діяльності учнів, допомагає прищеплювати їм навички самостійного отримання знань. Зроблено висновок про те, що запропоновані методи сприяють розширенню можливості вчителів для виховання інтелектуальної, творчо мислячої особистості, здатної до збереження людської культури й творення новітньої.Рассмотрено одно из важнейших направлений работы учителя – использование в учебно-воспитательном процессе по физике элементов музейной педагогики как на уроках различных типов, так и во внеклассной работе. Предложены примеры использования элементов музейной педагогики во время проведения лабораторных работ по физике. Подчеркнуто, что использование на уроках физики элементов музейной педагогики создает благоприятные условия для индивидуальной и коллективной творческой деятельности учеников, помогает прививать им навыки самостоятельного получения знаний. Сделан вывод о том, что предложенные методы способствуют расширению возможностей учителей для воспитания интеллектуальной, творчески мыслящей личности, способной к сохранению человеческой культуры и творению новой.Considered one of the most important directions of the teacher - the use of the educational process in physics elements museum education as the lessons of various types, and in extracurricular activities. Offered examples of elements of museum education in laboratory work in physics. Emphasized that the use of the lessons of physics elements museum education creates favorable conditions for individual and collective creativity of students, helps inculcate skills of independent learning. It is concluded that the proposed methods lead to the empowerment of teachers to educate the intellectual, creative individuals capable of preserving human culture and the creation of a new one.
  Повний текст PDF - 625.146 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Попова Т.
  • Керестень І.
  • Ковач А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Попова Т. М. Використання елементів музейної педагогіки в природничо-науковій освіті для розвитку професійних інтересів учнів / Т. М. Попова, І. С. Керестень, А. І. Ковач // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 127. - С. 167-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_127_41.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Попова Тетяна Миколаївна (педагогічні науки)
  • Ковач Аттіла Іштванович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського