Наукова періодика України | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету | ||
Козир М. В. Психолого-педагогічні особливості формування аргументаційних умінь молодших школярів у процесі інтелектуально-комунікативної діяльності на уроках української мови / М. В. Козир // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 323-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_125_80 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Козир М. В. Психолого-педагогічні особливості формування аргументаційних умінь молодших школярів у процесі інтелектуально-комунікативної діяльності на уроках української мови / М. В. Козир // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 323-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_125_80.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |