Наукова періодика України Вісник Чернігівського національного педагогічного університету


Джуринський П. Б. 
Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів фізичної культури до оздоровчо-розвивальної діяльності у загальноосвітній школі / П. Б. Джуринський // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 124. - С. 148-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_124_39
Висвітлено питання здоров'язбереження в освітньому педагогічному просторі. Розглянуто методологічні концепти, теоретичні та практичні засади, стан програмно-методичного забезпечення підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язберігальної професійної діяльності. Визначено компоненти, критерії, показники, педагогічні умови, розроблено та перевірено експериментальну модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язберігальної професійної діяльності. Зазначено, що одержані результати дослідження засвідчили доцільність реалізації у ВНЗ цієї експериментальної моделі підготовки майбутніх учителів з упровадженням визначених педагогічних умов. Розроблено та науково обгрунтовано концепцію підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної професійної діяльності, яка охоплює методологічний та технологічний концепти. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної професійної діяльності (усвідомленість майбутніми вчителями фізичної культури на рівні переконань вагомості здорового способу життя та здоров'язбережувальної професійної діяльності). Актуалізовано міждисциплінарну інтеграцію та її програмно-методичного супроводу у процесі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності. Розглянуто забезпечення інтерактивної здоров'язбережувальної навчально-професійної діяльності студентів і засобів її ініціювання. Оптимізовано пізнавальну самостійність студентів в опануванні здоров’язбережувальної навчально-професійної діяльності. Визначено поняття "підготовленість майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності"; компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, оздоровчий, рефлексивний), критерії (орієнтовно-ціннісний, гносеологічний, організаційний, оздоровчо-поведінковий, оцінно-результативний) з їх показниками. Розроблено експериментальну модель і методику підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності.
  Повний текст PDF - 470.103 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Джуринський П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Джуринський П. Б. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів фізичної культури до оздоровчо-розвивальної діяльності у загальноосвітній школі / П. Б. Джуринський // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 124. - С. 148-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_124_39.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Джуринський Петро Борисович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського