Наукова періодика України | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету | ||
Середа Н. В. Значення маркетингових комунікацій при роботи зі споживачем дитячо-юнацьких спортивних шкіл / Н. В. Середа // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(2). - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129%282%29__12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Середа Н. В. Значення маркетингових комунікацій при роботи зі споживачем дитячо-юнацьких спортивних шкіл / Н. В. Середа // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(2). - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(2)__12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |