Наукова періодика України Вісник Чернігівського національного педагогічного університету


Середа Н. В. 
Значення маркетингових комунікацій при роботи зі споживачем дитячо-юнацьких спортивних шкіл / Н. В. Середа // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(2). - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129%282%29__12
  Повний текст PDF - 516.351 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Середа Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Середа Н. В. Значення маркетингових комунікацій при роботи зі споживачем дитячо-юнацьких спортивних шкіл / Н. В. Середа // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(2). - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(2)__12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Середа Наталія Віталіївна (фізичне виховання та спорт)
  • Середа Наталія Вікторівна (1975–) (мистецтвознавство)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського