Наукова періодика України


Ковальова Т. П. 
Засоби реалізації тактики прихованого впливу в рекламному дискурсі (на матеріалі слоганів німецькомовної комерційної реклами) / Т. П. Ковальова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 1. - С. 202-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_1_44
  Повний текст PDF - 357.192 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковальова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковальова Т. П. Засоби реалізації тактики прихованого впливу в рекламному дискурсі (на матеріалі слоганів німецькомовної комерційної реклами) / Т. П. Ковальова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 1. - С. 202-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_1_44.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковальова Тетяна Павлівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського