Наукова періодика України | Соціально-економічні відносини в цифровому суспільстві | ||
Торяник Ж. І. Нові тенденції банківського маркетингу: вітчизняний і зарубіжний досвід / Ж. І. Торяник, К. В. Антимоник // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. - 2013. - № 1. - С. 219-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2013_1_42 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Торяник Ж. І. Нові тенденції банківського маркетингу: вітчизняний і зарубіжний досвід / Ж. І. Торяник, К. В. Антимоник // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. - 2013. - № 1. - С. 219-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2013_1_42.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |