Наукова періодика України Соціально-економічні відносини в цифровому суспільстві


Торяник Ж. І.  
Нові тенденції банківського маркетингу: вітчизняний і зарубіжний досвід / Ж. І. Торяник, К. В. Антимоник // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. - 2013. - № 1. - С. 219-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2013_1_42
  Повний текст PDF - 347.116 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Торяник Ж.
  • Антимоник К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Торяник Ж. І.  Нові тенденції банківського маркетингу: вітчизняний і зарубіжний досвід / Ж. І. Торяник, К. В. Антимоник // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. - 2013. - № 1. - С. 219-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2013_1_42.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Торяник Жанна Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського