Наукова періодика України Вісник Сумського державного університету


Гученко Т. П. 
Оцінювання потенційних маркетингових можливостей підприємства з урахуванням його життєвого циклу / Т. П. Гученко // Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. - 2015. - № 4. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2015_4_13
Запропоновано науково-методичний підхід до оцінювання потенційних маркетингових можливостей підприємства з урахуванням його життєвого циклу за допомогою методу нечіткої логіки, геометричного моделювання та методів математичного аналізу. Практична цінність запропонованого підходу полягає у формуванні ефективної та адекватної конкретному періоду функціонування підприємства маркетингової політики.
  Повний текст PDF - 330.99 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гученко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гученко Т. П. Оцінювання потенційних маркетингових можливостей підприємства з урахуванням його життєвого циклу / Т. П. Гученко // Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. - 2015. - № 4. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2015_4_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського