Наукова періодика України | Вісник Сумського державного університету | ||
Гученко Т. П. Оцінювання потенційних маркетингових можливостей підприємства з урахуванням його життєвого циклу / Т. П. Гученко // Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. - 2015. - № 4. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2015_4_13 Запропоновано науково-методичний підхід до оцінювання потенційних маркетингових можливостей підприємства з урахуванням його життєвого циклу за допомогою методу нечіткої логіки, геометричного моделювання та методів математичного аналізу. Практична цінність запропонованого підходу полягає у формуванні ефективної та адекватної конкретному періоду функціонування підприємства маркетингової політики. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гученко Т. П. Оцінювання потенційних маркетингових можливостей підприємства з урахуванням його життєвого циклу / Т. П. Гученко // Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. - 2015. - № 4. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2015_4_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |