Наукова періодика України | Вісник стоматології | ||
Мельник В. С. Використання психологічного тесту "Люшера" у практичній діяльності дитячого лікаря-стоматолога / В. С. Мельник, С. В. Мельник, В. В. Горзов, Е. А. Шулинець, Н. М. Пришляк // Вісник стоматології. - 2018. - Т. 28, № 2. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSL_2018_28_2_22 Специфіка роботи дитячого лікаря-стоматолога пов'язана з психофізіологічними особливостями пацієнтів дитячого віку, внаслідок поведінка яких впливає на процес лікування, ускладнюючи його. Психологічні стани можуть позитивно впливати на виконувану діяльність, на процес спілкування та лікування, а можуть і дезорганізовувати їх, тобто здійснювати регулюючий вплив. Отже, визначення емоційних станів дитини є важливим моментом для надання коректної стоматологічної допомоги дітям старшого дошкільного віку. Як показують результати наукового дослідження тест "Люшера" відіграє важливу роль у виявленні дійсного психо-емоційного стану дитини старшого дошкільного віку та коректного підходу щодо її лікування. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельник В. С. Використання психологічного тесту "Люшера" у практичній діяльності дитячого лікаря-стоматолога / В. С. Мельник, С. В. Мельник, В. В. Горзов, Е. А. Шулинець, Н. М. Пришляк // Вісник стоматології. - 2018. - Т. 28, № 2. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSL_2018_28_2_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |