Наукова періодика України | Вісник стоматології | ||
Горзов С. С. Обгрунтованість використання проективної методики (модифікованого тесту "Три дерева") у дітей старшого дошкільного віку на прийомі в дитячого лікаря-стоматолога / С. С. Горзов, Р. Є. Кедик, А. М. Сабов, В. В. Парлаг // Вісник стоматології. - 2018. - Т. 28, № 2. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSL_2018_28_2_18 Психологічна та емоційна взаємодія лікаря-стоматолога з дитиною старшого дошкільного віку є дуже важливою, адже саме в цей період діти здебільшого вперше відвідують стоматологічний кабінет для проведення певних маніпуляцій. І саме в цей період є можливість сформувати правильне ставлення до особистого здоров'я ротової порожнини у дитини шляхом правильно підібраного методу надання інформації дитині, в залежності від психо-емоційного стану дитини. Для визначення використано модифікований тест "Три дерева", який заключається в тому, що дитина повинна намалювати себе, одного з рідних, лікаря-стоматолога та безпосередньо стоматологічне крісло. В залежності від того як дитина намалювала, можна оцінити відношення її до стоматологічних маніпуляцій та готовність співпрацювати з лікарем-стоматологом. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горзов С. С. Обгрунтованість використання проективної методики (модифікованого тесту "Три дерева") у дітей старшого дошкільного віку на прийомі в дитячого лікаря-стоматолога / С. С. Горзов, Р. Є. Кедик, А. М. Сабов, В. В. Парлаг // Вісник стоматології. - 2018. - Т. 28, № 2. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSL_2018_28_2_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |