Наукова періодика України Вісник фармації


Bobritskaya L. O. 
Marketing research of the market of drugs with the choleretic action / L. O. Bobritskaya, M. A. Arakelyan, N. V. Popova // Вісник фармації. - 2014. - № 2. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPhC_2014_2_16
Літературні джерела свідчать, що серед гіперендемічних хвороб захворювання жовчовідвідної системи посідають одне з провідних місць та широко представлені в усіх вікових групах. За даними центру медичної статистики МОЗ в Україні відбувається збільшення кількості хворих на жовчнокам'яну хворобу (ЖКХ), приріст поширеності за 10 років дорівнює 97,5 %. Головною причиною виникнення захворювання є спосіб і умови життя людини, а також стан навколишнього середовища, генетична схильність та діяльність закладів охорони здоров'я. Найчастіше лікування ЖКХ пов'язане з госпіталізацією та високими фінансовими витратами. Щорічно в світі здійснюється понад 2,5 млн операцій на жовчовідвідних шляхах. Один із альтернативних способів лікування включає застосування лікарських препаратів, які представлені природними та синтетичними лікарськими засобами. На сьогоднішній день рослинні препарати набувають все більшої популярності. Виготовлені з лікарських трав фітопрепарати мають широкий спектр лікувальної дії з поступовим повільним розвитком терапевтичного ефекту, високу біодоступність, можуть застосовуватись пацієнтами впродовж тривалого часу. Їх дія спрямована не тільки безпосередньо на лікування хвороби, а й на захист і зміцнення організму в цілому. Мета роботи - проведення маркетингового дослідження ринку лікарських препаратів жовчогінної дії. Проведено маркетингові дослідження фармацевтичного ринку препаратів жовчогінної дії. Показано, що більшість асортименту жовчогінних препаратів формується за рахунок іноземних виробників, на їх частку припадає 62 %, а на вітчизняні - 38 %. Встановлено країни-імпортери препаратів досліджуваної групи. Доведено, що серед препаратів жовчогінної дії найбільш поширеною лікарською формою є таблетки, їх частка складає 55 %. Результати проведеного маркетингового аналізу дозволили обгрунтувати доцільність створення комбінованих лікарських засобів на основі рослинної сировини з широким спектром лікувальної дії, які матимуть високу ефективність, якість та доступність для широких верств населення.
  Повний текст PDF - 460.042 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Bobritskaya L.
  • Arakelyan M.
  • Popova N.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Bobritskaya L. O. Marketing research of the market of drugs with the choleretic action / L. O. Bobritskaya, M. A. Arakelyan, N. V. Popova // Вісник фармації. - 2014. - № 2. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPhC_2014_2_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського