Наукова періодика України Вісник Приазовського державного технічного університету


Nikonova M. 
Advertising as an instrument of reflexive management over consumer’s decision / M. Nikonova // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 29. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2015_29_15
  Повний текст PDF - 118.767 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Nikonova M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Nikonova M. Advertising as an instrument of reflexive management over consumer’s decision / M. Nikonova // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 29. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2015_29_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського