Наукова періодика України Вісник Приазовського державного технічного університету


Никонова М. И. 
Бренд как нематериальный актив в управлении потребительским решением / М. И. Никонова // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Економічні науки. - 2013. - Вип. 26. - С. 130-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2013_26_19
Исследован бренд не только как инструмент управления потребительским спросом, но и как нематериальный актив предприятия, который формирует дополнительные потоки денежных средств, создающих стоимость самого бренда.
  Повний текст PDF - 950.246 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Никонова М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Никонова М. И. Бренд как нематериальный актив в управлении потребительским решением / М. И. Никонова // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Економічні науки. - 2013. - Вип. 26. - С. 130-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2013_26_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського