Наукова періодика України | Вісник Приазовського державного технічного університету | ||
Никонова М. И. Бренд как нематериальный актив в управлении потребительским решением / М. И. Никонова // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Економічні науки. - 2013. - Вип. 26. - С. 130-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2013_26_19 Исследован бренд не только как инструмент управления потребительским спросом, но и как нематериальный актив предприятия, который формирует дополнительные потоки денежных средств, создающих стоимость самого бренда. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Никонова М. И. Бренд как нематериальный актив в управлении потребительским решением / М. И. Никонова // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Економічні науки. - 2013. - Вип. 26. - С. 130-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2013_26_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |