Наукова періодика України | Вісник Полтавської державної аграрної академії | ||
Пальонка О. Ю. Позиціювання українських підприємств на зовнішніх ринках зерн / О. Ю. Пальонка // Вісник Полтавської державної аграрної академії. - 2017. - № 4. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDAA_2017_4_27 Розглянуто сутність позиціювання, фактори та стратегії позиціювання підприємств. Визначено, що на сьогодні позиціювання виступає маркетинговою стратегією підприємства, суть якої полягає у тому, яке місце займає підприємство у свідомості цільової аудиторії. Виділено підхід щодо формування та реалізації стратегій позиціювання аграрних підприємств. Охарактеризовано основні фактори, які зумовлюють підвищення позицій у світовому рейтингу українських підприємств. Наведено приклад ефективного позиціювання українського підприємства на зовнішніх ринках зерна за допомогою сучасної логістичної інфраструктури, якості продукції, налагоджених торгівельних відносин. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пальонка О. Ю. Позиціювання українських підприємств на зовнішніх ринках зерн / О. Ю. Пальонка // Вісник Полтавської державної аграрної академії. - 2017. - № 4. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDAA_2017_4_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |