Наукова періодика України Вісник Полтавської державної аграрної академії


Пальонка О. Ю. 
Позиціювання українських підприємств на зовнішніх ринках зерн / О. Ю. Пальонка // Вісник Полтавської державної аграрної академії. - 2017. - № 4. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDAA_2017_4_27
Розглянуто сутність позиціювання, фактори та стратегії позиціювання підприємств. Визначено, що на сьогодні позиціювання виступає маркетинговою стратегією підприємства, суть якої полягає у тому, яке місце займає підприємство у свідомості цільової аудиторії. Виділено підхід щодо формування та реалізації стратегій позиціювання аграрних підприємств. Охарактеризовано основні фактори, які зумовлюють підвищення позицій у світовому рейтингу українських підприємств. Наведено приклад ефективного позиціювання українського підприємства на зовнішніх ринках зерна за допомогою сучасної логістичної інфраструктури, якості продукції, налагоджених торгівельних відносин.
  Повний текст PDF - 345.535 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пальонка О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пальонка О. Ю. Позиціювання українських підприємств на зовнішніх ринках зерн / О. Ю. Пальонка // Вісник Полтавської державної аграрної академії. - 2017. - № 4. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDAA_2017_4_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського