Наукова періодика України Вісник Полтавської державної аграрної академії


Писаренко В. В. 
Сутність маркетингових ризиків сільськогосподарських підприємств / В. В. Писаренко, Я. Ю. Лях // Вісник Полтавської державної аграрної академії. - 2014. - № 4. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDAA_2014_4_14
Визначено та розглянуто сутність маркетингових ризиків сільськогосподарських підприємств. Досліджено джерела маркетингових ризиків сільськогосподарських підприємств, зокрема вітчизняних сільгоспвиробників за сучасних умов. Запропоновано класифікацію маркетингових ризиків сільськогосподарських підприємств, яка є необхідною для ідентифікації та аналізу маркетингових ризиків у процесі їх управління, зокрема адекватного прийняття ризиків підприємством, мінімізації впливу їх негативних наслідків на господарську діяльність та найповнішого охоплення можливих сфер їх виникнення.
  Повний текст PDF - 411.903 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Писаренко В.
  • Лях Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Писаренко В. В. Сутність маркетингових ризиків сільськогосподарських підприємств / В. В. Писаренко, Я. Ю. Лях // Вісник Полтавської державної аграрної академії. - 2014. - № 4. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDAA_2014_4_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського